Anyu megmondja

Anyák felsőfokon

Úgy általában is allergiás reakciót vált ki nálam a “tükörbe fényképezős”, “idiótán csücsörítős”, “nagyon szexisen bambulós”, “szájat összeharapós”  fotók áradata, de mikor mindezt felnőtt emberek, szülők követik el, akkor tényleg fel tud szökni a vérnyomásom. 12-13 éves tiniktől még elfogadom azt, hogy mindenáron előnyös oldalukat próbálják megmutatni és hát hol is tudná azt jobban ellenőrizni… Tovább »

Álom vs. valóság?

A hétvégén valahogy elkapott az alkotási vágy. Gondoltam sütök egy finom sütit, valami egyszerűt, ami nem haladja meg a képességeimet. Nem tartom magam ügyetlennek, sőt ellenkezőleg. Általában meg tudom valósítani az elképzeléseimet, faragtam már Ytong téglából virágtartót, hímeztem kalocsai motívumot táskára és csináltam egy csomó szalvétatechnikás konyhai dekorációt is, szóval nem igazán szoktam megijedni a… Tovább »

Divatbakik a mindennapokban – ciki vagy menő?

Most,hogy végre megérkezett a várva várt tavasz előkerülnek a szekrényből a színes ruhák, cipők, vékony nadrágok és vidám felsők. A hosszú csizma és téli kabát után jobban szemünk elé tárulnak a különböző stílusok, rövidülnek a szoknyák és a topok, így aztán igazán felszínre kerülhetnek az egyéniségek. Nem kell persze mindenkinek a legújabb divatirányzatok szerint öltözködni,… Tovább »

Meggings – avagy férfiak harisnyában?

Nagyjából egy 1-1,5 évvel ezelőtt két vállalkozó szellemű fiatalember Andrew Volk és Adam Freck úgy gondolták, hogy jó üzleti vállakozásnak tűnhet meggingseket -azaz a leggings férfi megfelelőjét – nagy tételben piacra dobni és árusítani. Bár az ötlet első hallásra  nem ígért sok bevételt (mivel a férfiak alapvetően nem hordanak színes vagy fényes harisnyákat) a tapasztalatok… Tovább »

Tavaszi farmer mustra XXL méretben

A farmer  örök divat! Stílusok, anyagok, szabásvonalak  jönnek-mennek, változnak de a farmer egyszerűen halhatatlan. Népszerűségét mi sem példázza jobban, minthogy kőművestől a filmsztárig minden ember szekrényében található legalább egy darab belőle. Ki kerti munkához, ki hétköznapi viseletként, ki szórakozáshoz viseli évszaktól, földrésztől, nemtől, testsúlytól és életkortól függetlenül. Ha pedig itt a tavasz, akkor előkerülnek a… Tovább »

Kertek az erkélyen

Most, hogy itt a tavasz, süt a nap és csicseregnek a madarak az ember valahogy jobban vágyik a szabadba. Aki kertes házban él annak könnyebb közelebb kerülni a nyugalmat árasztó, lágy szellővel borzolt természethez, aki viszont nem ennyire szerencsés (bár ez is relatív ugyebár, mert azért a kertes háznak is vannak hátrányai), szóval annak sem… Tovább »

Jó cipő vs. rossz cipő

“A szépségért meg kell szenvedni” – ki ne ismerné a  szólást és ki nem ismerné az érzést, amikor egy hosszú és fárasztó nap után végre megszabadulhatunk a kényelmetlen, szoros, zsibbasztó, ámde annál divatosabb magas sarkú cipőinktől. Valóban ennyi fájdalmat kell elviselni, hogy kecsesnek és nőiesnek érezhessük magunkat? Na és hosszú távon milyen árat fizetünk majd… Tovább »

A legdurvább divat bakik

Korábban már több cikkben is szó esett a molett hölgyek számára előnyös fazonokról, színekről és méretekről, beszéltünk hasznos kis trükkökről, amelyek segítségével hangsúlyozni lehet a szép testrészeket és diszkréten elterelhető a figyelem a kevésbé tökéletes testtájakról. Akkor is megállapítottuk már, hogy a legeslegfontosabb teendő a megfelelő méret megtalálása. A telt hölgyek nagy szazaléka hord egy… Tovább »

Most akkor mennyire felületes egy pasi?

Egy nagyon aranyos cikkre bukkantam az interneten. Egy férfi írta, miután összeveszett barátnőjével és a nő megvádolta azzal, hogy nem figyelt rá eléggé. Nem tudom, hogy mennyire általánosítható, de néhány pontjával (személyes tapasztalat alapján is) biztosan egyet kell értenem. A vallomás tehát valahogy így hangzott: A férfiak  köztudottan elsiklanak az apró részletek felett. nem azért,… Tovább »

Vásárlók vs. marketingesek

Ki ne hallotta volna már azokat a marketing fogásokat, amelyek az impulzív vásárlásra ingerelnek bennünket. (Impulzív vásárlásnak hívjuk mindazokat a vásárlásokat, amelyek eredetileg nem álltak a szándékunkban.) Felmérések szerint a vásárlások 70%-a (!!!) a helyszínen dől el és nem előre tervezett szándék vezérli. Ez mindenképpen elgondolkodtató adat. Ennél már csak az érdekesebb, hogy a megvásárolt… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!